om kanalisering

Kanalisera någon från andevärlden kan gå till på olika sätt. Det kan vara via trans, via automatskrift, via målning, via vanlig skrift osv. Oftast har detta väsen ngt att meddela.
Jag vet inte hur ni ställer er till det men jag har upplevt det.
En kväll när jag skulle sova så hörde jag en tydlig röst i mitt huvud och jag gick och hämtade penna och papper. Rösten var liksom annorlunda en ens egna tankar .
Jag skrev hur mycket som helst. När det var klart visste jag inte vad jag hade skrivit utan fick läsa igenom det för att veta. Där stod många saker som jag aldrig ens tänkt....

I alla fall funderar jag på att skriva av det jag skrev ner här i bloggen. Men orsaken att jag gör det är bara för att jag vill dela med mig avd et som stod. Jag hoppas att ni som senare läser det kan ha ett open mind kring det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,



Det låter jätteintressant det du skriver, vilken gåva du har!! :) Njuter verkligen av att läsa din sida! :)



Hälsningar

Anna

2010-07-14 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0